Wednesday, 27 April 2011

ZineSatuMalam

ini entri promo..
terbaca di blog akal tunjang; entri promo: ZineSatuMalam...
apa itu zine?
bukan zina, tetapi
"singkatan daripada magazine atau fanzine"
aku mengikuti di facebook;
ZineSatuMalam
 edisi1: bangang
edisi2: terima kasih

satu bahan bacaan yang bagus,
untuk orang macam aku..
orang lain, aku tak tahu penerimaannya...
dengan penulisan bersahaja,
tetapi penuh dengan sindiran...
cukup untuk buat aku terasa,
lalu mula berfikir...

"Mungkin mudah untuk lafazkan terima kasih,
tetapi untuk benar benar memaksudkan penghargaan itu,
tak semua yang mampu."
[ZineSatuMalam; Sebuah karya satu malam: pantas, padu dan padat]

8 comments:

zoul zombie said...

terima kasih muat turun dan baca zine satu malam.

next time join kami ok?

dindingkosong said...

zoul zombie: sama2...insyaAllah, thanx untuk tawaran tu...
[alhamdulillah]

KHRLHSYM said...

oh baru tahu pasal zine satu malam ni. kehkehkeh <--- tipu.

salam kenal.

dindingkosong said...

KHRLHSYM: err...macam mana nak sebut nama tu...baru tahu masa baca akal tunjang...dah baca, seronok, promote kat blog...hehe

KHRLHSYM said...

hiro memang seorang blogger popular. hihi.

Faiz Tapit said...

kne wat satu malam je? perghhh

DuniakuAbstrak said...

haih, selalu terlepas pandang benda yang best

dindingkosong said...

KHRLHSYM: ya betol!
FaizTapit: yaa, dalam masa satu malam...
DuniakuAbstrak: aku dah pandang, tapi tak faham, so terlepas...so, lain kali sajalah...hehe