Thursday, 28 April 2011

tiba masanya

aku macam tak ada kerja sangat kan?
asyik update blog...
hehe...
ok lah...
setelah lama berfikir...
kat sini aku dedahkan siapa aku...
ramai yang boleh teka siapa aku...
ramai juga yang gagal mengesan identiti aku...

 aku seorang perempuan...

aku masih belajar...ini bersama kawan-kawan di zaman matriks...

kebanyakan blog yang aku follow, blog kawan-kawan...
maaf...
aku menziarahi korang macam perompak...
tanpa identiti...

p/s: semoga entri ini tak menjarakkan hubungan antara mana-mana pihak..

9 comments:

KHRLHSYM said...

wah saya teka. kamu yang berbaju putih hitam kelabu itu. kehkehkeh.

dindingkosong said...

KHRLHSYM: yeah! tepat...

famjad89 said...

thanks.. but still gonna call u.. DK..k?

Wan Zulqhairi said...

hang rupanya.. cehhh.. ingatkan peminat aku.. ececece..

Ieda Sefie said...

yeah miemen!

DuniakuAbstrak said...

blog lama dulu blog ape?

dindingkosong said...

famjad89: ok, no probs...hehe
Q: ya!!aku...heheh
ieda: yeah ieda!!
duniakuAbstrak: miemen3.blogspot...tapi dah dihapuskan...hehehe

Rafidah Farhana said...

Yeah! Baru betul, yakin dengan diri sendiri untuk muncul :)

dindingkosong said...

rafidahFarhana: ini kemunculan semula tanpa identiti...bila dah fikir2, dedahkan ajelah...hehe