Friday, 29 April 2011

tiada lagi

tak akan menitis air mata tanpa sebab; dua sahaja sebab antara sedih atau gembira

sia-sia sudah
kita jalin cinta
bila hati selalu berbeda
sampai kapan lagi
ku harus menahan
rasa kecewa di dalam dada
seandainya kita
masih bersatu
tak mungkin kan menyatu
walau masih ada sisa cinta
biarkan saja
berakhir sampai di sini
tiada lagi yang ku harapkan
tiada lagi yang ku impikan
biar aku sendiri tanpa dirimu

 lebih baik sendiri, dari terluka... [kau ingat senang ke nak jaga hati orang lain]

tiada lagi
kata cintaku
takkan lagi ku bersamamu
biar ku simpan semua
kenanganku bersamamu
sampai kapan lagi
ku harus menahan
rasa kecewa di dalam dada
seandainya kita masih bersatu
tak mungkin kan menyatu
walau masih ada sisa cinta
biarkan saja berakhir sampai di sini
tiada lagi yang ku harapkan
tiada lagi yang ku impikan
biar aku sendiri tanpa dirimu
tiada lagi kata cintaku
takkan lagi ku bersamamu
biar ku simpan semua
kenanganku bersamamu
tiada lagi yang ku harapkan
tiada lagi yang ku impikan
biar aku sendiri tanpa dirimu
tiada lagi kata cintaku
takkan lagi ku bersamamu
biar ku simpan semua
kenanganku bersamamu

 sendirian, tapi bebas melayani kehendak hati tanpa merunsingkan akal fikiran...

p/s: akal berfikir, hati merasa...
biar masa menentukan,
andai itu suratan takdir,
belajar menerima rencana ILAHI...

5 comments:

Ieda Sefie said...

macam lirik lagu je...

anyway, aku setuju semua tu! hehe :)

famjad89 said...

ni lagu tiada lagi...amy search...kn3??

dindingkosong said...

ieda:yo!!bijak mung...lagu tiada lagi tu...hehe
famjad89: tiada lagi, nyanyian mayank sari / amy search

DuniakuAbstrak said...

kirim salam kat kekasih hati

dindingkosong said...

duniakuAbstrak: oh, bekas kekasih adalah...hehehehe