Tuesday, 26 April 2011

satu rasa

biar aku menjadi diriku...
menyayangimu sepenuh hatiku...
dari dua bahagian diriku...
yang baik, juga yang buruk...

bukan terburu-buru,
atau pun melulu...
mungkin ini takdir kita...
yang tertulis di atas sana...

ku pohon,
doa dan restu Ilahi...
andai ini rencanaNya...
biarlah kekal dan abadi...
kasih ini...




semoga segalanya termakbul...


p/s: selamat pagi...
coretan di dinding,
emosi sesejuk embun pagi...

14 comments:

lya89na said...

nice one..not really like mine.. wish u all da best..

famjad89 said...

hehe... wah.. hebat... pandai berpuisi ekk?? hehe... hebat2... ttbe trigt kisah lama ak..huhu..

LUNA said...

mulakan pagi anda dengan manis2 cinta dinding ^.^

dindingkosong said...

lya89na: hehe...eh, emosi beku pagi2...
famjad89: ce story sikit kisah kau...asyik bagitaw yang kau ada kisah, tapi aku tak tau apekebenda...
luna: hehe...terima kasih, manis-manis boleh buat kencing manis...

famjad89 said...

haha... xyhla.. kisah aku ni.. sedih.. lgpun.. ak xcter kt org xknal... sorry ye dinding..lgpun..xkn nk cter kt cni? malu la..subhanAllah...

dindingkosong said...

famjad89: suka hati kau lah...baidewei, subhanAllah tu kan maksudnya maha suci Allah, apa kaitan kau sebut perkataan tu dengan ayat-ayat kau..aku tak nampak synchronization pon...

DuniakuAbstrak said...

nukilan untuk kekasih hati ke?

dindingkosong said...

duniakuAbstrak: hahaha....rupa aku ni ada kekasih hati ke???

famjad89 said...

subhanAllah... hehe... ak xkta pn utk synch dgn kta2 ak.. ak sje je.. nk sntiasa igt kt Allah.. xsalah kn DK?? hehe.. prkara sunat kn? jom kte sme2 zikir DK.. hehe.. mybe blh kurangkn emo ko cket..haha.. MasyaAllah...

dindingkosong said...

famjad: gilababs kau perli aku...tapi terima kasih...

famjad89 said...

haha.. DK.. bkn perli.. sekadar nchat.. xsalah kn?? ak rse ko org Islam sbb thu mksud subhanAllah.. lgpun.. entry ko ad gak sebut ketuhanan.. dun wory.. ak thu.. ko rajin bca blog keagamaan lebih dr aku.. insyaAllah.. manusia sering alpa dan leka.. andai ada yg mengingatkan.. pasti tak trsasar.. hehe..

dindingkosong said...

famjad89: insyaAllah..sama-sama berdoa...

famjad89 said...

DK: btol2.. bab2 doa ni.. ak bru hapdate blog psal doa... baca2..

dindingkosong said...

famjad89: tengs untuk entri tu...kau bantu aku untuk muhasabah diri...