Wednesday, 4 May 2011

Hansyitake~

alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi
tak sampai sebulan aku menulis
aku dah dapat 50 followers
ya lah kan,
siapa aku kalau tanpa followers
terima kasih diucapkan kepada
Hansyitake~
yang dalam bulatan tu
^_^ 
semoga banyak lagi yang aku boleh kongsikan dengan semua
doa-doakanlah
aku syukur sangat
aku menulis bukan sebab publisiti
aku menulis dari hati

16 comments:

famjad89 said...

wah...aku org ke brp ek?? huhu

dindingkosong said...

famjad89: kau antara sepuluh terawal. kau batu-bata untuk dinding ni. tanpa batu-bata, runtuhlah dinding.

Ieda Sefie said...

wahh...hebat la ko!

Ora_Adzlin said...

untuk follower ke 49? heee :p

famjad89 said...

aku bru igt..nk jd wallpaper..hehe

ghost writer said...

semangat tuh....moga bertambah semangat!

yezza!!!

dindingkosong said...

ieda: tanpamu, siapalah aku. hehe

ora adzlin: ya, sekali harung, 49 dan 50, boleh? hehe

famjad89: wallpaper. mungkin boleh kalau kau yang buatkan. hehe

ghost writer: 53! terima kasih. hehe

famjad89 said...

nak aku bwtkn? adobe?
ak dh free.. hahahahahaha

nelly said...

tahniah ^^

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xpa...pelan2 kayuh....

kalo kita ikhlas menulis, kita akan boleh rasa kepuasan tu..

=)

dindingkosong said...

famjad89: takpelah. kau mungkin sibuk nak cari kerja. atau nak sambung kaji pepatung kau.

nelly: anda yang ke 55, tahniah jugak.

cik gadis: terima kasih, kawan.

famjad89 said...

laa... dh kta free.. xcaya sama aku ek? haha

dindingkosong said...

famjad89: bukan tak percaya, tapi taknak mengganggu.

famjad89 said...

subhanaAllah.. tak gnggu la... btol..

Hansyirah Takezur said...

eh? ada nama sy? hihi...
thanks! :D
trima kasih juga sbb folo sy..

happy blogging.! ^^

aizamia3 said...

tahniah.. makin bertambah rakan di alam maya kan.. ;)