Saturday 10 September 2011

untuk .....

one day a boy and girl meet after their long breakup .

Girl: i heard u found some one new?
Boy : Yes, And she is better then u.
Girl: Oh really? Can she make you smile like i do?
Boy: No,but she never makes me cry like u.
bagus.
itu satu berita baik.
bila dah tak menangis macam dengan yang lama.
ternyata tepat bila memilih yang baru.
p/s: aku cuba untuk tak membenci sesiapa, kerana aku percaya 'seorang yang aku benci, sepuluh orang akan bencikan aku'. aku tahu ada seorang manusia yang tak hilang benci dan dendamnya, tapi aku sentiasa maafkan andai umurku tak panjang. buat manusia itu, apa salah aku pada kau? banyak rahsia kau aku pegang, cuma aku tahu tak elok dan tak dibenarkan membuka aib teman sendiri.

3 comments:

Unknown said...

bersabarlah kawan

ewanthology said...

belajar memaafkan...

dindingkosong said...

titisan hujan: huhuuhu..kadang2 hilang kesabaran tu...

delarocha: manusia macam aku, macam air laut ada pasang surut...memaafkan memang terindah...tapi susah nak buat kan...